davylenders123
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 jun 2010
Ik heb een exel doc waar het verlof wordt bijgehouden van een 50 man.
Voor elke maand een andere tab blad.
VB tab blad : rij 4b tem 4 af datum rij 5b tem 5 af dag vanaf rij 6 staan de namen in kolom a.
Dan vanaf (rij 6 b tem af) tem (rij 60 b tem af)
Hier worden afkortingen gebruikt zoals V voor verlof, Z voor ziek, AO voor arbeids ongeval enz. ,die komen te staan in kolom B tem Af en rij 6 tem 60.
Heb ook nog 2 tab bladen verlof 1 en verlof 2 waar eigenlijk de aantal verlof dagen worden bijgehouden per persoon .
rij 3 kolom c tem i staat de naam
rij 4 kolom c tem i staan afkortingen zoals WV= wettelijk verlof, BF = betaalde feestdag in het weekend) enz.
rij 5 kolom c tem i staat in op hoeveel dagen dat ze per kategorie recht hebben
rij 6 kolom c tem i staat hoeveel dagen dat ze nog overhebben per kategorie.
Vanaf rij 7
kolom a staat de datum 1 cel 1 dag zo voor een heel jaar.
kolom b staat dag van de week
kolom c vul ik 1.0 in als de persoon op die dag verlof heeft gehad
kolom d vul ik 1.0 in als de persoon die dag ziek is geweest
enz.
Nu zou ik graag van de tab bladen jan tem dec (12), automatiche de gegevens invullen op die 2 laaste tab bladen verlof 1 of verlof 2.
bv in tab blad jan op 15/01/2010 staat een V van verlof dat er in het tab blad verlof 1 bij de zelfde persoon op 15/01/2010 1.0 komt te staan .
Is er hier iemand die me hier mee kan helpen.
Ik weet het is een hele boterham dat hier staat maar mischien kan toch iemand me hier mee helpen.
Voor elke maand een andere tab blad.
VB tab blad : rij 4b tem 4 af datum rij 5b tem 5 af dag vanaf rij 6 staan de namen in kolom a.
Dan vanaf (rij 6 b tem af) tem (rij 60 b tem af)
Hier worden afkortingen gebruikt zoals V voor verlof, Z voor ziek, AO voor arbeids ongeval enz. ,die komen te staan in kolom B tem Af en rij 6 tem 60.
Heb ook nog 2 tab bladen verlof 1 en verlof 2 waar eigenlijk de aantal verlof dagen worden bijgehouden per persoon .
rij 3 kolom c tem i staat de naam
rij 4 kolom c tem i staan afkortingen zoals WV= wettelijk verlof, BF = betaalde feestdag in het weekend) enz.
rij 5 kolom c tem i staat in op hoeveel dagen dat ze per kategorie recht hebben
rij 6 kolom c tem i staat hoeveel dagen dat ze nog overhebben per kategorie.
Vanaf rij 7
kolom a staat de datum 1 cel 1 dag zo voor een heel jaar.
kolom b staat dag van de week
kolom c vul ik 1.0 in als de persoon op die dag verlof heeft gehad
kolom d vul ik 1.0 in als de persoon die dag ziek is geweest
enz.
Nu zou ik graag van de tab bladen jan tem dec (12), automatiche de gegevens invullen op die 2 laaste tab bladen verlof 1 of verlof 2.
bv in tab blad jan op 15/01/2010 staat een V van verlof dat er in het tab blad verlof 1 bij de zelfde persoon op 15/01/2010 1.0 komt te staan .
Is er hier iemand die me hier mee kan helpen.
Ik weet het is een hele boterham dat hier staat maar mischien kan toch iemand me hier mee helpen.