• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens invoeren: bijvoegen aan lijst dmv Macro

Status
Niet open voor verdere reacties.
klopt. de gegevens worden gehaald uit cellen AI1 t/m AI13, en dan toegevoegd worden in het zelfde werkblad in B65 t/m N65. Waarom het me niet lukt is mij niet duidelijk omdat ik de macro niet bepaald snap

Hte maken van een macro luistert altijd erg nauw, zeker als het gaat om positioneren van gegevens. De posities zijn in je originele document kennelijk anders dan in je voorbeeld en dan kun je een macro niet zomaar 1 op 1 overnemen. Je zal dus de positie parameters in de macro erop moeten aanpassen.

De Cells(x, y) opdrachten bepalen de posities. Hierbij staat de x voor het rijnummer en de y voor het kolomnummer.

als ik het goed begrijp is wat jij met deze macro doet de onderste ingevulde rij zoeken in kolom C. en dan de gegevens een rij eronder plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan