Goedemiddag,
Ik heb een uitdaging waar ik zelf niet helemaal uitkom.
Op tabblad 1 heb ik een totaal overzicht van onze klanten staan welke bij regelmaat gecontroleerd moeten worden op bepaalde gegevens.
Op tabblad 4 staat een overzicht van wanneer de klanten zijn gecontrleerd en op dat tabbklad wordt in kolom C de datum van controle ingevuld. Dit is een tabblad met history, dus wordt een totaal overzicht van alle controles (dus klanten komen daar meerdere keren in voor)
Wat ik probeer te doen is om in 'tabblad 1' in 'kolom K' de laatste datum van controle automatisch in te vullen.
Dus maw:
Tabblad 4
Kolum A, Cel 6 = klant A --> Kolom C, cel 6 = 7 april 2010
Kolum A, Cel 7 = klant B --> Kolom C, cel 7 = 9 april 2010
Kolum A, Cel 8 = klant A --> Kolom C, cel 8 = 12 april 2010
Tabblad 1
Kolom A, = klantnaam --> Kolom K, datum laatste controle
In tabblad 1 zou bij "klant A" in kolom K bij de betreffende cel de datum van "12 april 2010" (laatst gecontroleerde datum) komen staan.
Is zoiets mogelijk?
Update:
De soms zou dan
Ik heb een uitdaging waar ik zelf niet helemaal uitkom.
Op tabblad 1 heb ik een totaal overzicht van onze klanten staan welke bij regelmaat gecontroleerd moeten worden op bepaalde gegevens.
Op tabblad 4 staat een overzicht van wanneer de klanten zijn gecontrleerd en op dat tabbklad wordt in kolom C de datum van controle ingevuld. Dit is een tabblad met history, dus wordt een totaal overzicht van alle controles (dus klanten komen daar meerdere keren in voor)
Wat ik probeer te doen is om in 'tabblad 1' in 'kolom K' de laatste datum van controle automatisch in te vullen.
Dus maw:
Tabblad 4
Kolum A, Cel 6 = klant A --> Kolom C, cel 6 = 7 april 2010
Kolum A, Cel 7 = klant B --> Kolom C, cel 7 = 9 april 2010
Kolum A, Cel 8 = klant A --> Kolom C, cel 8 = 12 april 2010
Tabblad 1
Kolom A, = klantnaam --> Kolom K, datum laatste controle
In tabblad 1 zou bij "klant A" in kolom K bij de betreffende cel de datum van "12 april 2010" (laatst gecontroleerde datum) komen staan.
Is zoiets mogelijk?
Update:
De soms zou dan
Laatst bewerkt: