• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens meerdere werkbladen verzamelen in één overicht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark62

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jul 2012
Ik heb van diverse verenigingen allerlei gegevens verzameld in diverse werkbladen. Per vereniging één werkblad met allen dezelfde indeling.
Op alle werkbladen is bijv. cel J14 de naam van de voorzitter, J15 zijn straatadres, Q15 het huisnummer, S15 de postcode en W15 de woonplaats.
Nu zou ik graag op een nieuw werkblad een overzicht willen maken van de adres gegevens van alle voorzitters om deze vervolgens weer te kunnen koppelen met een verzendlijst voor Word (een mailinglijst).

Op welke wijze zou ik dat eenvoudig kunnen doen?
Of moet ik werkelijk weer alle gegevens opnieuw gaan invoeren in een nieuw bestand? Want na de lijst van voorzitters moet er ook nog eens een lijst van alle secretarissen op een zelfde wijze komen.

Kan iemand mij de weg naar het ei van columbus in deze wijzen ?

Laatst bewerkt:
Je wordt vast beter geholpen, als je een Excel bestandje, ontdaan van gevoelige info, plaatst.

Als je dan ook nog in je bestandje aangeeft wat je gewenste uitkomst is, is dat helemaal mooi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan