gegevens office outlook terug na upgrade W7?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerryleelewis

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2003
Berichten
379
Hallo,

Ik had een officiele versie van Vista en heb recentelijk een upgrade (dvd) besteld van W7 via mijn werk (Slim). De kosten zijn aantrekkelijk (e 17,-).
Ik las alle instellingen worden behouden, dus ik ben aan de slag gegaan. Het bleek dat W 7 zich aanvankelijk niet liet instaleren. Dus maar gekozen voor een handmatige installatie.

Na installatie bleek in eerste instantie niets meer bewaard te zijn... Naar later bleek, zag ik wel een windows old versie staan, met daarin de meeste mappen, afbeeldingen etc. (Niet in de map afbeeldingen van W7 dus). Nu heb ik verschillende progjes weer geinstalleerd FTD, Winrar, Quickpar, Office e.d. Mijn vraag is. Is er een mogelijkheid om (vanuit windows.old) mijn mails en agenda binnen W7 te importeren of is dit een kwestie van pech hebben?

Alvast dank voor je reactie
 
Naar mijn bescheiden mening heb je i.d.d. pech want documents & settings/jouw gebruikersnaam (waar die data normaliter opgeslagen is) niet kan worden geladen omdat je niet kan inloggen op dat besturingssysteem.Had je dus eerder moeten exporteren naar usb-stick o.i.d.
Correct me if I'm wrong!
 
Laatst bewerkt:
Naar mijn bescheiden mening heb je i.d.d. pech want documents & settings/jouw gebruikersnaam (waar die data normaliter opgeslagen is) niet kan worden geladen omdat je niet kan inloggen op dat besturingssysteem.Had je dus eerder moeten exporteren naar usb-stick o.i.d.
Correct me if I'm wrong!

Voor zulke gevallen voordat ik met windows installatie's bezig hou, exporteer ik eerst de mail bestanden. wanneer het klaar is Importeren.
 
bedankt

voor de reacties. Natuurlijk, had ik veel dingen moeten doen. maar upgraden naar een ander besturingssysteem doe ik niet regelmatig. Door de info op de verpakking ben ik ook een beetje op een verkeerd spoor gezet.
Begrijp hieruit dat ik alleen documenten kan benaderen. Ik heb in ieder geval een paar maanden terug getracht eerder bestanden pst te exporteren dan heb ik in ieder geval iets.
Ook hier weer weinig ervaring. Weet een van jullie, wat ik nodig heb aan bestanden, hoe ik ze kan zoeken met een zoekopdracht en hoe ik die kan terugplaatsen? :confused:
 
Kijk ff hier of je er wat aan hebt.
De back-up van de pst-bestanden die je hebt gemaakt kun je kopiëren en terugzetten in Win 7 naar vrijwel hetzelfde pad alleen heet het hier geen documents and settings maar gewoon gebruikers/jouw gebruikersnaam.Ook hier staat AppData/Local/Microsoft/
en dan staat er wellicht Outlook (heb 'm zelf niet geïnstalleerd) maar dan worden wel de huidige pst-bestanden overschreven of je moet deze eerst exporteren en naderhand weer importeren.Maar ik weet niet zeker of alles wel zo werkt zoals ik hier opschrijf,ik werk n.l. nooit met Outlook alleen in WinXp met Outlook Express maar daar heb ik 'n tooltje voor om de mails te backuppen (SimpleBackupTool).
Werk tegenwoordig alleen nog maar met webmail,raak je nooit iets kwijt of de wereld moet vergaan.
Succes i.i.g.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan