Hallo,
Ik heb een uitdaging.
Ik heb te weinig verstand van excel om in te schatten of dit wel kan binnen excel.
Ik heb al vaker hoogstandjes langs zien komen dus ik doe maar een poging.
Is onderstaande mogelijk !!!! ???
Er wordt een bestand met een tabblad aangeleverd, dit is de basis-bestelling.
N.a.v. de basis-bestelling moeten er verpakkingseenheden klaargezet worden met broodjes.
In een verpakkingseenheid kunnen max. 15 broodjes
Op elke verpakingeenheid zit en sticker met het totaal van de broodjes per soort.
Op een volgend tabblad "stickers" zal na een bewerking van tabblad met basis-bestelling
een basis moeten gaan neerzetten om vervolgens een simpel stickertje te kunnen printen.
Ik heb op mijn manier een bestandje met uitleg bijgedaan, hoop dat e.e.a. duidelijk is.
Bekijk bijlage voorbeeld.zip
Bert.
Ik heb een uitdaging.
Ik heb te weinig verstand van excel om in te schatten of dit wel kan binnen excel.
Ik heb al vaker hoogstandjes langs zien komen dus ik doe maar een poging.
Is onderstaande mogelijk !!!! ???
Er wordt een bestand met een tabblad aangeleverd, dit is de basis-bestelling.
N.a.v. de basis-bestelling moeten er verpakkingseenheden klaargezet worden met broodjes.
In een verpakkingseenheid kunnen max. 15 broodjes
Op elke verpakingeenheid zit en sticker met het totaal van de broodjes per soort.
Op een volgend tabblad "stickers" zal na een bewerking van tabblad met basis-bestelling
een basis moeten gaan neerzetten om vervolgens een simpel stickertje te kunnen printen.
Ik heb op mijn manier een bestandje met uitleg bijgedaan, hoop dat e.e.a. duidelijk is.
Bekijk bijlage voorbeeld.zip
Bert.