Gegevens op D-partitie kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

TitaniumPrelude

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2002
Berichten
45
Hallo allemaal,

Om vooraan te beginnen.

ik heb op mijn hardeschijf Win XP geinstalleerd en een backup gemaakt op een CD.

Daarna heb ik met partition magic de schijf ingedeeld in een C en D stuk, C is voor Windows en D is voor data opslag.

Nu had ik mijn C deel geformatteerd na problemen met windows en de backup erop terug gezet.

Wat is er nu aan de hand nadat windows XP weer op de C-schijf staat is de D-schijf verdwenen. Dus alle gegevens zijn weg.

Is er iemand die weet hoe ik de D-schijf of de gegevens die er op stonden weer terug kan krijgen?
 
Ghost

heb je dit met een ghost programma gemaakt en daarna weer terug gezet.

Heb je een backup gemaakt van de hele harde schijf voordat je deze in delen hebt gedeeld.

Mischien heeft de backup zoals die origineel was de hele partitie weer terug geplaats en die andere dus laten verdwijnen.
Heb je nu wel weer alle harde schijf ruimte terug of mis je ook de totaale mb aan ruimte die D: was.

grtjs jjw
 
Hallo JJW

Op de hardeschijf had ik eerst Win XP geinstalleerd en daarna een backup gemaakt van de hele hardeschijf met ghost.

Toen dit klaar was had ik de schijf ingedeeld met partition magic in een C en D stuk.

De backup heeft de hele C-partitie terug geplaatst en heb weer alle hardeschijf ruimte terug.
 
Heb je bij terugzetten gekozen voor partition to disk? of partition to partition?
 
goede vraag

Goede vraag van Mario en die link van Speedtouch werkt die???

grtjs jjw
 
Opgelost

Hallo Allemaal,

De link van speedtouch werkt prima en het programma ook ik heb mijn data weer terug.

Allemaal bedankt voor de service.
 
gelukkig

Gelukkig maar.....alles weer opgelost.
grtjs jjw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan