Gegevens op kapotte computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonvr

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2006
Beste mensen,

Ik heb een oude kapotte computer waar nog fotobestanden op staan, die ik graag bewaren op mijn nieuwe computer. Wrs. is de grafische kaart of iets dergelijks kapot, want met een andere goede monitor en kabel wordt er nog steeds niets getoond op die monitor.

Nu stel ik me voor dat het b.v. mogelijk is om een kabel tussen de oude computer en de nieuwe te plaatsen, en de oude harde schijf leeg te trekken naar de nieuwe computer. Zou zoiets kunnen met speciale software of zo? Of heeft iemand een heel ander idee om mijn foto's terug te krijgen. Van de kast open schroeven heb ik geen verstand, dus een nieuwe grafische kaart plaatsen is helaas niet echt een mogelijkheid, en dan is het misschien nog niet opgelost. Als het gelukt is kan de oude computer weg.

Dus, help!, wie helpt mij aan mijn oude foto's???

Alvast bedankt.

ja als je niet wilt,dan houd het op
maar als je de harddisk uit de oude in de nieuwe plaatst als slave ,kan je bij je foto's komen

Hoi,

Wordt moeilijk zonder de pc open te schroeven maar dit is denk ik de simpelste
je zou de oude hd even in je huidige pc kan bij hangen.

Modag

HD uitlezen

Het gemakkelijkst is het gebruik van een USB to IDE/SATA adapter. Hier sluit je aan de ene kant de harde schijf aan en de andere kant in een USB-poort. Heb je ook niets met master/slave te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan