Gegevens op USB stick plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

TonRo

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Berichten
113
Hoi, ik heb de volgende vraag.

Ik heb een memory stick van 128MB. Hier is nog ongeveer 60MB vrij. Nu kan ik alleen naar de stick schrijven als ik bestandsnamen gebruik die al op de stick staan. Dus op het moment dat ik een bestand wil opslaan met een naam die nog niet op de stick gebruikt wordt dan zegt hij dat het niet aangemaakt kan worden omdat de schijf vol is.
 
Gebeurt dat altijd of maar met één bestand. Ik heb zelf een Apacer-stick en dit probleem nog nooit gehad. Is het niet gewoon dat je steeds een bestand probeert weg te schrijven dat groter is dat de resterende ruimte?
 
Nou in mijn geval is het zlfs als ik ook mar een bestand van 10kb wil wegschrijven dan weigert hij dit al.

De stick accepteert geen nieuwe naam. Dus stel ik heb een bestand op de stick staan wat "help.xls" heet en ik wil een word document opslaan genaamd "niet te helpen.doc" dan komt de melding dat er te weinig vrije ruimte is en dat het bstand niet aangemaakt kan worden. Als ik nu dit document opsla als "help.xls" dan kan ik hem gewoon op de stick schrijven. Wanneer ik het bestand wil gebruiken moet ik het dan weer "niet te helpen.doc" noemen.
 
Hallo, zijn er nu echt geen computerfreaks die mij kunnen vertellen wat te doen met mijn memorystick. Waarom kan ik geen nieuwe bestanden wegzetten.
 
Na enkele malen de memorystick leggemaakt te hebben en opnieuw geformatteerd doet hij het weer. Dus het lag aan het formateren denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan