gegevens opvraagformulier maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

rostie-rostelli

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2005
Hallo,

Ik moet een database meken voor een 30-tal personeelsleden waar voor elk een 50-tal gegevens moeten bijgehouden worden, ondanks het een tijdje geleden is dat ik met acces gewerkt heb zou dit geen probleem mogen zijn, maar ik zou voor het opvragen van gegevens door de gebruiker willen werken met een formulier waar alle verschillende gegevenstypes op staan en waar de gebruiker door middel van een (of meerdere) keuzevakje(s) aan te vinken achter het gewenst gegeven zelf kan kiezen welke gegevens hij op dat ogenblik nodig heeft (en zodoende niet telkens alle gegevens dient op te vragen), en dit van:
ofwel
- 1 personeelslid.
ofwel
- Meerdere personeelsleden tegelijk.
ofwel
- Alle personeelsleden

Kan iemand mij zeggen of dit mogelijk is en hoe ik hier het beste aan begin,:rolleyes:

Alvast bedankt voor de hulp,:thumb:

Danny

opvragen beperkte gegevens

Hallo,

Alvast mijn dank voor de reactie, dit is alvast een heeeeel goed begin,:thumb: ik kan hier inderdaad kiezen voor welke personeelsleden ik de gegevens wens op te vragen, maar aangezien ik over een 50-tal verschillende gegevens per personeelslid beschik zou ik de gebruiker eveneens de keuze willen laten om ook te selecteren welke gegevens hij op dat ogenblik nodig heeft en wenst op te vragen en zodoende een overbodig lange rij (+/- 50 velden) te vermijden.

Nogmaals mijn dank voor de hulp, ;)
Danny

keuzeformulier

Hallo,

Is er iemand die in deze drukke vakantieperiode even tijd heeft om mij te helpen aub!!

groetjes,
Danny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan