geertlismont
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 dec 2013
Hallo,
kan iemand mij helpen met het volgende, aub
ik heb een excel bestand en op tabblad calculatie zouden er waarde in bepaalde cellen ingevuld kunnen worden die dan door middel van een druk op een knop naar een tweede tabblad verplaatst moeten worden.
terug op tabblad calculatie kan men de ingevulde velden terug wissen met een druk op een andere knop , en weer opnieuw nieuwe gegevens invullen, die dan ONDER de vorige gegevens op het tweede tabblad moeten komen.
de eerste waarde moeten dus behouden blijven en de tweede waarden zouden er bijkomen er onder.
om het duidelijk voor te stellen voeg ik hierbij een excel file toe.
wie is zo vriendelijk om mij hiermee op weg te helpen
alvast hartelijke dank
mvg
Geert
Bekijk bijlage onder elkaar zetten.xlsx
kan iemand mij helpen met het volgende, aub
ik heb een excel bestand en op tabblad calculatie zouden er waarde in bepaalde cellen ingevuld kunnen worden die dan door middel van een druk op een knop naar een tweede tabblad verplaatst moeten worden.
terug op tabblad calculatie kan men de ingevulde velden terug wissen met een druk op een andere knop , en weer opnieuw nieuwe gegevens invullen, die dan ONDER de vorige gegevens op het tweede tabblad moeten komen.
de eerste waarde moeten dus behouden blijven en de tweede waarden zouden er bijkomen er onder.
om het duidelijk voor te stellen voeg ik hierbij een excel file toe.
wie is zo vriendelijk om mij hiermee op weg te helpen
alvast hartelijke dank
mvg
Geert
Bekijk bijlage onder elkaar zetten.xlsx