Archimadness
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 16 jan 2009
- Berichten
- 1
We maken gebruik van twee excel documenten.
1 gebruiken we om gegevens in te kloppen, hier wordt o.a. aangegeven hoe laat de medewerker is gestart en hoe hij klaar is. Hier wordt ook aangegeven of hij een ATV dag, TvT(tijd voor tijd) heeft opgenomen.
Document twee gebruiken we om door te geven aan de salaris administratie hoeveel dagen er zijn gewerkt, hoeveel dagen ATV, hoeveel ziek etc.
Is het mogelijk om de gegevens die in document twee vermeld worden automatisch over te nemen uit document één.
BV week 1 zijn er twee dagen tvt opgenomen en drie dagen gewerkt. Deze gegevens zou ik graag in document twee terug willen zien als gewerkt 3 en TvT 2.
Is dit mogelijk?
We hebben ongeveer veertig man in dienst, als dit mogelijk zou zijn dan bespaart ons dat veel tijd.
Alvast dank voor de moeite.
1 gebruiken we om gegevens in te kloppen, hier wordt o.a. aangegeven hoe laat de medewerker is gestart en hoe hij klaar is. Hier wordt ook aangegeven of hij een ATV dag, TvT(tijd voor tijd) heeft opgenomen.
Document twee gebruiken we om door te geven aan de salaris administratie hoeveel dagen er zijn gewerkt, hoeveel dagen ATV, hoeveel ziek etc.
Is het mogelijk om de gegevens die in document twee vermeld worden automatisch over te nemen uit document één.
BV week 1 zijn er twee dagen tvt opgenomen en drie dagen gewerkt. Deze gegevens zou ik graag in document twee terug willen zien als gewerkt 3 en TvT 2.
Is dit mogelijk?
We hebben ongeveer veertig man in dienst, als dit mogelijk zou zijn dan bespaart ons dat veel tijd.
Alvast dank voor de moeite.