DennisBosma
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 sep 2009
Hallo,
Ik ben op zoek naar een manier hier iemand gegevens van zichzelf kan versturen na het invullen van een lijstje. Ik heb het nodig voor een project voor mijn die ik moet maken voor mijn vak. (een opdracht)
Kan iemand de code geven of volledig in de code plakken/kinppen enz... dat zou heeeeel fijn zijn..
Alvast bedankt! :thumb:
Ik ben op zoek naar een manier hier iemand gegevens van zichzelf kan versturen na het invullen van een lijstje. Ik heb het nodig voor een project voor mijn die ik moet maken voor mijn vak. (een opdracht)
Kan iemand de code geven of volledig in de code plakken/kinppen enz... dat zou heeeeel fijn zijn..
Code:
Private Sub Button1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button1.Click
Try
Directory.CreateDirectory(Application.StartupPath & "\backup\")
If Not ComboBox1.Text = "" Then
Dim savef As New System.IO.StreamWriter(Application.StartupPath & "\Backup\" & ComboBox1.Text & ".txt")
savef.Write("Het verwijderen van deze informatie kan schade aanrichten in uw register." + ControlChars.NewLine + ControlChars.NewLine + ComboBox1.Text + ControlChars.NewLine + TextBox1.Text)
savef.Close()
Me.Close()
Else : End If
Catch ex As Exception : End Try
End Sub
Alvast bedankt! :thumb:
Laatst bewerkt door een moderator: