Hey
ik heb naar aanleiding van mijn vorige topic Rekenen in Access nog een probleempje
ik dat mensen gegevens in kunnen vullen in een formulier, en dat de gegevens uit het formulier dan in een tabel worden gezet. De Insert query is het probleem niet.. die klopt helemaal, alleen ik weet niet wat ik bij VALUES neer moet zetten.
ik weet dat het in php moet met $_POST['..'] maar hoe moet het in SQL regeltjes? Ik wil de gegevens, ingevuld in het formulier posten in een tabel, maar ik weet dus niet hoe ik de invoervelden aanroep.
Wie heeft voor mij de oplossing?
ik had alvast deze query in gedachte, maar de VALUES kloppen dus niet.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt, Pietjuhhh
ik heb naar aanleiding van mijn vorige topic Rekenen in Access nog een probleempje
ik dat mensen gegevens in kunnen vullen in een formulier, en dat de gegevens uit het formulier dan in een tabel worden gezet. De Insert query is het probleem niet.. die klopt helemaal, alleen ik weet niet wat ik bij VALUES neer moet zetten.
ik weet dat het in php moet met $_POST['..'] maar hoe moet het in SQL regeltjes? Ik wil de gegevens, ingevuld in het formulier posten in een tabel, maar ik weet dus niet hoe ik de invoervelden aanroep.
Wie heeft voor mij de oplossing?
ik had alvast deze query in gedachte, maar de VALUES kloppen dus niet.
Code:
INSERT INTO tbl_Facturen ( Factuurnr, Klantnr, Voornaam, Achternaam, Factuurdatum, Factuurbedrag, BTW19, Betaald, Activiteit )
VALUES (NULL, [Klantnr], [Voornaam], [Achternaam], [Tekst55], [Tekst49], [Tekst45], 0, [Soort groep]);
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt, Pietjuhhh