Goedemiddag,
Ik heb een vraag m.b.t. het toevoegen van gegevens aan een bestaande gegevensreeks.
Ik heb 2 tabbladen; 1 met lopende projecten, 1 met afgeronde projecten.
Op het moment dat er een lopend project afgerond is, wil ik deze toevoegen aan de lijst met afgeronde projecten.
Echter moet dit afgeronde project onderaan de lijst met afgeronde projecten komen te staan.
Ik heb getracht te zoeken naar functies die ervoor zorgen dat bepaalde gegevens automatisch aan een lijst worden toegevoegd, maar heb deze nog niet kunnen vinden.
In het (extreem vereenvoudigde) voorbeeld dient vanaf het tabblad 'lopend' de 5e regel (afgerond project), onderaan de lijst gezet te worden op het tabblad 'afgerond'.
Is hier een simpele functie voor beschikbaar in excel?
Ik heb een vraag m.b.t. het toevoegen van gegevens aan een bestaande gegevensreeks.
Ik heb 2 tabbladen; 1 met lopende projecten, 1 met afgeronde projecten.
Op het moment dat er een lopend project afgerond is, wil ik deze toevoegen aan de lijst met afgeronde projecten.
Echter moet dit afgeronde project onderaan de lijst met afgeronde projecten komen te staan.
Ik heb getracht te zoeken naar functies die ervoor zorgen dat bepaalde gegevens automatisch aan een lijst worden toegevoegd, maar heb deze nog niet kunnen vinden.
In het (extreem vereenvoudigde) voorbeeld dient vanaf het tabblad 'lopend' de 5e regel (afgerond project), onderaan de lijst gezet te worden op het tabblad 'afgerond'.
Is hier een simpele functie voor beschikbaar in excel?