gegevens uit 38 queries in 1 rapport?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Japsur

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2004
Hallo,

Aangepast door mijzelf, heb ik iets anders gevonden, gemakkelijker, maar toch niet zonder problemen.

Nu heb ik 1 query met daarin een stuk of 45 kolommen. Lang niet alle kolommen zijn vol, per regel zijn er standaard 7 kolommen gevuld en 1 variabel.
De variable kolom kan in 1 van de overige 37 records ingevuld worden.
Nu wil ik dat zo hebben dat ie de standaard 7 gevulde kolommen per regel overhoudt MET de kolom die van die 37 kolommen is ingevuld. Kan dit? Dus dat ie automatisch de kolommen verwijderd die niet gevuld zijn.
Probleem is: de regel daaronder is ook beschreven, maar dan kan het zijn dat de variabele waarde in een andere kolom staat dan de variabele waarde daarboven.

Dit moet namelijk zo gebeuren ivm met printen... Anders print ie namelijk ook alles uit waar nix bij staat, dit moet ik niet hebben..

Laatst bewerkt:
Ik heb er eindelijk een oplossing voor gevonden, maar ik zit alleen nog met de layout van de getallen...

In de expressie heb ik bijv. ([40m] &""& [60m]) staan.
Nu wil ik dat ie de waarde van de 40m anders weergeeft dan de waarde van 60m. Hoe doe ik dit binnen een expressie?

Je kunt daarvoor de format() functie gebruiken.
De format functie heeft zeer veel mogelijkheden. Je geeft niet aan op welke wijze je de twee verschillende velden zichtbaar wilt maken, zodat ik dat niet voor je kan uitwerken.
De help functie van access geeft veel informatie over de format functie

Ja goed idee, de format () functie.

Ik heb het even uitgeprobeerd. En het werkt!
Dat ik daar zelf weer eens niet op ben gekomen:rolleyes:

Maar goed, Bartuls: je hebt me weer een flink eind vooruit geholpen! Bedankt

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan