Goedemiddag,
Momenteel ben ik bezig met een opdrachtfax, deze wil ik eigenlijk rechsstreeks vanuit acces per mail verzenden. Dit doe ik door eigenlijk alle ingevulde gegegens te laten overnemen. Echter terwijl ik dit doe kom ik er achter dat er een maximum zit aan het aantal tekens wat je kan progameren in VBA . Kan iemand mij hier misschien mee op weg helpen ? Of heeft iemand wellicht een andere oplossing ? Onderstaand mijn code , alvast bedankt
Groeten Marcel
Momenteel ben ik bezig met een opdrachtfax, deze wil ik eigenlijk rechsstreeks vanuit acces per mail verzenden. Dit doe ik door eigenlijk alle ingevulde gegegens te laten overnemen. Echter terwijl ik dit doe kom ik er achter dat er een maximum zit aan het aantal tekens wat je kan progameren in VBA . Kan iemand mij hier misschien mee op weg helpen ? Of heeft iemand wellicht een andere oplossing ? Onderstaand mijn code , alvast bedankt
Code:
Private Sub Knop38_Click()
On Error GoTo Err_Melding_Aanlevering_Click
stLinkCriteria = "[Dossiernummer]=" & Me![Dossiernummer]
DoCmd.SendObject , , , "Onderhoud@logicx.nl", "Aanlevering@logicx.nl;" & Me![E-mailadres], , "" & Me![Bestemming plaats] & " / " & Me![Tekst318] & " / " &Me![Voornaam] & "/" & Me![Achternaam] & Me![Kenteken] & " / " & Me![Model] & " / " & " / " & Me![Klasse] & " / " & Me![Dossiernummer], "OPDRACHTBEVESTIGING" & vbCrLf & vbCrLf & vbCrLf & "OPDRACHTGEVER" & vbCrLf & "Dossiernummer :" & Me![Dossiernummer] & vbCrLf & "Dossiernummer ALC :" & Me![Incidentnummer] & vbCrLf & "Opdrachtgever : "&Me![Keuzelijst178] & " / " & Me![Tekst650] & vbCrLf & "Chauffeur : "&Me![Voornaam] & "/" & Me![Achternaam] & vbCrLf & "REISSCHEMA" & vbCrLf & "Vertrek :" & Me![Datum aanlevering] & "/" & Me![Tekst556] & vbCrLf & "Aankomst :" & Me![Verwachte aankomst datum] & " / " & Me![Tekst554] & vbCrLf & "Vertrek locatie :" & vbCrLf & "Wissellocatie :" & vbCrLf & "Aanleverlocatie : "&Me![Tekst585] & " / " & Me![Bestemming postcode] & " / " & Me![Bestemming plaats] & " / " & Me![Tekst318] & vbCrLf & "Terugreis :" & Me![Retour modaliteit] & vbCrLf & "Thuiskomst :" & Me![Datum]
Groeten Marcel
Laatst bewerkt door een moderator: