• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

gegevens uit ander document importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

DCTALK

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2009
Beste ls.

Ik had al even gezocht op de site naar zoiets misschien heb ik er overheen gelezen. Maar kunnen jullie mij helpen met het volgen;

in het calculatie programma wat ik gemaakt heb in excel, vullen wij in blad 1 de gegevens in van de opdrachtgever, adres telefoon naam project datum e.d.
Nu gebruiken wij ook een nummerlijst in deze lijst vullen we ook aardig wat gegevens in die ook weer in het calcualtie programma ingevult moeten worden.
Weet iemand zo een formule om als ik in het calculatie-pr het nummer invul wat ik gekregen heb uit de nummerlijst de rest ook wordt in gevult. het nummer wordt aangemaakt in de nummerlijst en is uniek. (de bestanden staat altijd bij elkaar

nummer lijst is alles horizontaal ingevult in het calculatie programma wordt het verticaal ingevult.
het is nog wat last om een voorbeeld neer te zetten omdat het te groot is maar ik probeer ff wat kleins te maken, maar misschien kan iemand me zo wel wat geven.

dank voor de hulp (elke keer weer)

Ik denk dat je de functie HORIZ.ZOEKEN moet gebruiken.
Maar een voorbeeldje zoui idd een stuk helpen.

groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan