• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens uit ander tabblad halen (soms wel soms niet)

Status
Niet open voor verdere reacties.

sdouc6

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 okt 2010
Hallo mensen,

Ik heb in het verleden veel informatie van deze site gehaald, maar nu ben ik vast gelopen.

Ik krijg van ons systeem wat gegevens aangeleverd.
Nu wil ik de gegevens automatisch inlatenvoegen bij ons administratie systeem.

Ik heb een bijlage toegevoegd met wat het probleem misschien is.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik betwijfel namelijk of het kan.
Anders moet ik ongeveer 20.000 gegevens met de hand gaan invoeren(met risico op fouten)

Bekijk bijlage test.xls

Laatst bewerkt:
Ik kom een heel eind. Zie bijlage.
ik heb alleen een extra kolom moeten toevoegen in het blad Gegevens A om de datum om te zetten. De kortingsbedragen haal ik met een andere formule op dan de overige bedragen. Dus let daar even op.

Bijlagen

He matjan,

Wow, daaar was ik idd niet opgekomen, moet nu nog alleen de formule aanpassen op ons daadwerkelijke administratie bestand, ik hoop dat ik er zo uitkom

Heel erg bedankt, scheelt heel veel werk

Met vriendelijke groet

Ik heb het bestand nog niet ten gronde bekeken, maar houd wel in gedachten dat alhoewel de oplossing van HierEnNu een mooie is, dat zoveel matrixformules in 1 werkblad ontzettend vertragend gaat werken.

He bakkertje,

ik snap wat je bedoelt, maar de excel sheet die wij nu gebruiken, daar willen wij eigen zo snel mogelijk van af. Het is dus maar een tijdelijke oplossing.

Bakkertje en Matjan
harstikke bedankt voor het reageren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan