Allen,
ik ben nieuw hier op het forum dus eerst en vooral mijn excuses indien ik hier een foutje maak. Het volgende probleem dient opgelost te worden. Help-functie van excel biedt geen oplossing.
Er zijn een hele boel gelijkaardige bestanden waarin dag-informatie wordt opgeslagen. Een worksheet die dagelijks ingevuld in opgeslagen wordt. Nu wil ik uit deze verschillende bestanden telkens bepaalde cellen (waardes) verzamelen in één centrale worksheet (ander bestand).
Op diverse sites heb ik al verschillende dingen gevonden, maar nergens een concreet voorbeeld.
VBA is niet nieuw voor mij, maar een expert ben ik zeker niet.
Alvast bedankt,
Stijn
ik ben nieuw hier op het forum dus eerst en vooral mijn excuses indien ik hier een foutje maak. Het volgende probleem dient opgelost te worden. Help-functie van excel biedt geen oplossing.
Er zijn een hele boel gelijkaardige bestanden waarin dag-informatie wordt opgeslagen. Een worksheet die dagelijks ingevuld in opgeslagen wordt. Nu wil ik uit deze verschillende bestanden telkens bepaalde cellen (waardes) verzamelen in één centrale worksheet (ander bestand).
Op diverse sites heb ik al verschillende dingen gevonden, maar nergens een concreet voorbeeld.
VBA is niet nieuw voor mij, maar een expert ben ik zeker niet.
Alvast bedankt,
Stijn