• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens uit andere spreadsheet bij laten werken i.c.m formule indirect

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tick399

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2013
Berichten
37
Ik heb 2 spreadsheets. Ik wil gegevens uit de ene spreadsheet gebruiken in de andere. Niet moeilijk. Ik heb echter het pad waar de andere spreadsheet staat zelf samengesteld met de formule indirect. Ik merk echter dat nu altijd de andere spreadsheet open moet staan willen de gegevens in de eerste getoond worden. Is de tweede spreadsheet gesloten dan worden de gegevens niet geladen, maar geeft de formule een foutmelding (#VERW!). Ook de keuze voor bijwerken bij het openen van mijn spreadsheet heeft geen effect. De andere spreadsheet moet open staan wil mijn tabel gevuld worden. Ligt dit aan de "indirecte" opbouw van de verwijzing naar de andere spreadsheet middels de formule INDIRECT? Iemand een oplossing?
 
Inderdaad werkt de Indirect functie als die naar een ander bestand verwijst alleen als het desbetreffende bestand open staat.
 
Ik was er al bang voor. Terug naar de tekentafel. Bedankt voor de snelle reactie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan