• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

gegevens uit een ander tab blad halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

brunobo

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2011
Ik heb een excellbestand met een ledenlijst. Voor de wedstrijd moet ik naam en voornaam uit de ledenlijst kunnen selecteren. die dan in een ander kolom komt te staan, de ledenlijst staat op een ander tabblad.

is hier een eenvoudige formule voor?

Idd komt aardig in de richting.
Ik heb in bijlage een mapje gemaakt met aan de linkerkant allemaal vakken met namen als Ms narwal enz. Dit zijn boten. Iedereen wordt verdeeld onder al die boeten en op het einde van de dag wordt er de bootranking bepaalt en het gewicht. en dat wordt per boot afgehandeld. Aan de rechtskant ziet ge een algemene lijst. Om de totale ranking te maken. Hoe kan ik dat automatisch laten uitrekenen? Diegene dat bootranking 1 heeft komt met het grootste gewicht op de 1ste plaats tweede grootste gewicht op de 2de pl enz. die bootplaats 2 heeft komt met zijn grootste gewicht achter de laatste van bootranking 1 .

ik hoop dat het wat duidelijk is

Bekijk bijlage Map1.xlsx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan