• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens uit een formulier op een tabblad ordenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

willie76

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2010
Berichten
124
Geachte forumleden,

Voor mn vrouw ben ik een formulier aan t maken waarop ze, voor haar werk als reanimatieinstructeur, de gegevens van de kandidaten kan invoeren.
Nu heb ik 2 vragen:

1: wie weet een elegantere oplossing voor het invoeren van de geboortedatum, aangezien onze vrienden van MS de calender functie uit Office 2010 hebben gehaald (waarom ??!!!!)

2: hoe orden ik de gegevens uit het formulier netjes in het worksheet database ??
Ik zit o.a. met de optionbox (M/V) en hoe ik de verschillende boxes in het worksheet krijg.....
k heb al kolommen gemaakt op het tabblad databases en ben ook al begonnen aan een stuk VBA, maar k loop vast.....

wie heeft de oplossing ???

Alvast bedankt,

WIllie
 

Bijlagen

  • Map1.xlsm
    24,1 KB · Weergaven: 17
...inmiddels al weer een stap gemaakt.

Voor een deel lukt het om de gegevens over te krijgen.

Alleen de optionbuttons staan nog open (verwijzen nu naar een cel op het tabblad data, maar hoe krijg ik die inhoud van die cel in een ander tabblad (met VBA)) en de geboortedatum is nog steeds een issue.....

oplossingen blijven welkom.....
 

Bijlagen

  • Map1.xlsm
    31 KB · Weergaven: 33
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan