Geachte forumleden,
Voor mn vrouw ben ik een formulier aan t maken waarop ze, voor haar werk als reanimatieinstructeur, de gegevens van de kandidaten kan invoeren.
Nu heb ik 2 vragen:
1: wie weet een elegantere oplossing voor het invoeren van de geboortedatum, aangezien onze vrienden van MS de calender functie uit Office 2010 hebben gehaald (waarom ??!!!!)
2: hoe orden ik de gegevens uit het formulier netjes in het worksheet database ??
Ik zit o.a. met de optionbox (M/V) en hoe ik de verschillende boxes in het worksheet krijg.....
k heb al kolommen gemaakt op het tabblad databases en ben ook al begonnen aan een stuk VBA, maar k loop vast.....
wie heeft de oplossing ???
Alvast bedankt,
WIllie
Voor mn vrouw ben ik een formulier aan t maken waarop ze, voor haar werk als reanimatieinstructeur, de gegevens van de kandidaten kan invoeren.
Nu heb ik 2 vragen:
1: wie weet een elegantere oplossing voor het invoeren van de geboortedatum, aangezien onze vrienden van MS de calender functie uit Office 2010 hebben gehaald (waarom ??!!!!)
2: hoe orden ik de gegevens uit het formulier netjes in het worksheet database ??
Ik zit o.a. met de optionbox (M/V) en hoe ik de verschillende boxes in het worksheet krijg.....
k heb al kolommen gemaakt op het tabblad databases en ben ook al begonnen aan een stuk VBA, maar k loop vast.....
wie heeft de oplossing ???
Alvast bedankt,
WIllie