• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens uit een tabel halen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry,:rolleyes:

ik was te snel met reageren, was maar een klein foutje in het benoemen van de combobox
en nu werkt hij helemaal
weer heel hartelijk bedankt voor het mee denken
ik ga vlug weer aan de slag wand ik heb er zo'n gijn in om dit te maken en het wordt al heel wat (voor een beginner)al zeg ik het zelf

Shery

Ben ik weer

Als ik een opdracht wil laten uitvoeren alleen als er een waarde gekozen is in een combobox met een IF Then opdracht hoe is deze dan?

ik heb het volgende geprobeerd maar werkte niet

IF combobox <>"" Then :o

Sorry voor mijn late reactie.

Druk gehad op het werk + mijn eigen computer (harde schijf) had niet lang meer te leven :(

Als je wilt dat je Event gebeurd als je iets in de combobox veranderd dan gebruik je:

Code:
If combobox1.text <> "" Then ' Combobox1 is de naam van je combobox
  'Hier je code
End If

Tja, dat werk weet wat he
heb er zelf ook regelmatig mee te maken dat het mijn tijd opslurpt

maar voorlopig heb je me weer kunnen helpen
bedankt weer en tot de volgende vraag :D

Nou heb even een stop gehad maar hier ben ik weer

wat ik nu graag zou willen is wanneer ik via de button MENU > ENTRASEC> de usreform heb ingevuld en vervolgens bevestig er daarna de regels van blad entrasec 112 t/m 147 ook als naar blad1 gekopieerd worden vanaf rij 12 en de bestaande regels naar beneden kopieert

zodat men hier met de hand de aantallen kan aanpassen

krijg het zelf niet voor elkaar hoop dat je me nog een keer wil helpen

Groetjes

Shery

Bijlagen

nou de vorige vraag heb ik kunnen oplossen maar nu heb ik weer wat anders verzonnen:D

ik wil nu ook graag een print opdracht button maken
deze butto moet blad1 uitprinten maar alle waarden welke in rij D staan en nog op nul staan eerst verbergen (liefst ook op het scherm):confused:

zie voorbeeld dan gaat het wel spreken denk ik

hoop dat je me kunt helpen hiermee

Bijlagen

Shery,

om heel eerlijk te zijn, een vraag waar al 25 posts staan ga ik niet meer doorlezen. En ik vermoed weinig anderen zullen het wel lezen. Begin dus best een nieuwe topic.

Wigi

Hoi Shery,

Shery,

om heel eerlijk te zijn, een vraag waar al 25 posts staan ga ik niet meer doorlezen. En ik vermoed weinig anderen zullen het wel lezen. Begin dus best een nieuwe topic.

Wigi

Ik denk dat dit een goed idee is, ikzelf heb het momenteel te druk, omdat ik sinds kort een nieuwe baan heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan