Ik heb een toevoeging aan een dB gemaakt voor het verwerken van inspectielijsten. Omdat de dB op meerdere locaties gebruikt wordt met eigen onderdelen op de vragenlijst worden formulieren gegenereerd met specifieke lokatie gegevens. Alles werkt, alleen klein probleempje. Omdat de lijsten worden ingevuld met codes die per lokatie verschillen (ten minste deels) komen die bij invoeren uit een query die de juiste codes toont voor de lokatie. Ook geen probleem.
Maar ik wil nu een toevoeging om ook de papieren lijsten voor op de werkvloer printen vanuit de dB. Nu wil ik op de rapporten die hiervoor zijn gemaakt een legenda zetten voor de codes met hun betekenis en omdat deze gegevens in de dB in een kolom staan terwijl ik ze uit praktische lay-out overwegingen op een regel wil hebben, zit ik met een probleem.
Hoe krijg ik kolomgegevens in een rapport op 1 of 2 regels?
Dus: 0 = goed; 1 = smeer; 2 = condens 3 = enz.
De kolom zal maximaal 10-12 rijen bevatten.
Maar ik wil nu een toevoeging om ook de papieren lijsten voor op de werkvloer printen vanuit de dB. Nu wil ik op de rapporten die hiervoor zijn gemaakt een legenda zetten voor de codes met hun betekenis en omdat deze gegevens in de dB in een kolom staan terwijl ik ze uit praktische lay-out overwegingen op een regel wil hebben, zit ik met een probleem.
Hoe krijg ik kolomgegevens in een rapport op 1 of 2 regels?
Dus: 0 = goed; 1 = smeer; 2 = condens 3 = enz.
De kolom zal maximaal 10-12 rijen bevatten.