Gegevens uit OneNote kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

reneemettrie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 aug 2006
Na het opstarten van OneNote kreeg ik een leeg scherm met als melding "Thereare'nt any sections here". Ik vind nergens mijn secties en nota's terug. Hoe kan ik dit oplossen?

Heb ik geen verstand van. Kijk eens naar het onderstaande.
Terwijl u een pagina of sectie bekijkt in de weergave Verwijderde notities, doet u het volgende: Houd Control ingedrukt en klik op het tabblad van de pagina of sectie die u wilt herstellen. Klik in het menu dat verschijnt op Herstellen naar. Selecteer de bestemming waar u de verwijderde notities naartoe wilt verplaatsen en klik vervolgens op Herstellen.

Heb ik geen verstand van. Kijk eens naar het onderstaande.
Terwijl u een pagina of sectie bekijkt in de weergave Verwijderde notities, doet u het volgende: Houd Control ingedrukt en klik op het tabblad van de pagina of sectie die u wilt herstellen. Klik in het menu dat verschijnt op Herstellen naar. Selecteer de bestemming waar u de verwijderde notities naartoe wilt verplaatsen en klik vervolgens op Herstellen.
Er is geen pagina, sectie, weergave noch menu te zien.

Het feit dat het online staat wil helaas niet zeggen dat er niks fout kan gaan. Fout hoeft ook helemaal niet bij jezelf te liggen, maar kan ook bij de provider zijn. In hun algemene voorwaarden hebben ze dit wel aangegeven. Dus ook online blijft het advies om backups te maken.

Praktisch gezien. Ik neem aan dat het hier om een Microsoft abonnement gaat. Kun je niks terugvinden in de online prullenbak van bijv. OneDrive.

Probeer anders ook eens online in te loggen en te kijken of je daar het document in OneNote kunt zien. Indien ja, dan is het een synchronisatie probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan