Beste experts,
Wie kan mij op weg helpen met het wegschrijven van gegevens uit een userform.
Ik heb een uren registratie voor het werken van de mensen uit de bakkerij en de winkel.
Nu wil ik in een userform de tijden invullen en dan wegschijven naar 2 verschillende tabbladen.
In het userform heb ik de namen staan met daarbij een selectie vakje. Als ik dan de tijd heb ingevuld wil ik met de selectievakjes aangeven wie deze tijden gewerkt hebben. (zodat ik het maar 1 keer hoef in te vullen)
Met een 2de selectie vakje wil ik aangeven dat iemand een extra dag gewerkt heeft. Als dit vakje aangevinkt is moet bij het wegschijven de cellen gekleurd worden.
Hoop dat het voorbeeld duidelijk is anders hoor ik het graag.
Wie kan mij op weg helpen aub?
Bedankt vast.
Bekijk bijlage helpmij userform.xlsm
Wie kan mij op weg helpen met het wegschrijven van gegevens uit een userform.
Ik heb een uren registratie voor het werken van de mensen uit de bakkerij en de winkel.
Nu wil ik in een userform de tijden invullen en dan wegschijven naar 2 verschillende tabbladen.
In het userform heb ik de namen staan met daarbij een selectie vakje. Als ik dan de tijd heb ingevuld wil ik met de selectievakjes aangeven wie deze tijden gewerkt hebben. (zodat ik het maar 1 keer hoef in te vullen)
Met een 2de selectie vakje wil ik aangeven dat iemand een extra dag gewerkt heeft. Als dit vakje aangevinkt is moet bij het wegschijven de cellen gekleurd worden.
Hoop dat het voorbeeld duidelijk is anders hoor ik het graag.
Wie kan mij op weg helpen aub?
Bedankt vast.
Bekijk bijlage helpmij userform.xlsm
Laatst bewerkt: