• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

gegevens uit verschillende bestanden samen voegen in werkblad

• Onderwerp starter Onderwerp starter xmir
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

xmir

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2011
Hoi Excel goeroes,

Ik doe nu iets handmatigs wat volgens mij handiger kan maar ik kan het niet vinden hoe.
In de bijlage doe ik 2 voorbeelden. Het doel bestand is waar de gegevens in moeten komen. Het bron bestand is een voorbeeld van een export uit een systeem waar ik er meerdere van heb. Allemaal met dezelfde kolommen maar met verschillende regels die allemaal uniek zijn. In feite moet dus uit ieder bronbestand per tabblad met dezelfde naam vanaf regel 3 tm de regel boven de lege regel gekopieerd worden in het doel bestand in het tabblad met dezelfde naam tussen "medewerker" en "legenda", uit verschillende exports, onder elkaar en dat dus voor alle tabbladen (zijn er in werkelijkheid een stuk of 12)

De kolommen en tabbladen zijn altijd hetzelfde genaamd, de regels zijn allemaal uniek.
De exports sla ik op onder zelf gekozen namen bv bron1 bron2 bron3

Kan iemand hier iets mee?

Bekijk bijlage voorbeeld forum bron.xlsx
Bekijk bijlage voorbeeld forum doel.xlsx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan