• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens userform opslaan en doortellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter HWV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

HWV

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 feb 2009
Beste,

Ik vraag mijn hulp voor het meedenken wat voor mij een probleem is, maar misschien voor jullie niet en dat daar dan een oplossing uit kan komen.

Ik heb een userform en een externe DataBase.

Vanuit de database haal ik gegevens naar het userform en deze kan ik ook weer terug schrijven. Het werkt met een opvolging van nummer.

Zie ook topic
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=526257

AV_10
VB_11
AV_12
Enz.

Omdat het voorkomt dat de gegevens, met een kleine aanpassing gebruikt kunnen worden
voor een nieuw formulier wilde ik de gegevens kopiëren zodat ik deze weer kan gebruiken.
Maar met de code uit de topic kopieer hij de laatste regel zoals ik ook gevraagd had.
Hoe kan ik mijn gegevens wegschrijven met een nieuw opvolgend nummer met de gegevens uit mijn userform.

Ok heb de formulier toegevoegd, doormiddel van de bovenzijde kan je zoeken neem bv "vis"
Dit voorbeeld zou ik BV willen opslaan maar dan met een opvolgend nummer, doormiddel van de butto copy (die nu niet werkt ivm dat dit een deel van mijn formulier is)
Groet HWV

Bijlagen

Beste,

Bedankt voor de reactie.
ik heb de code aangepast en dacht inderdaad dat het dit zou zijn.
maar wat gebeurd er nu als je via medewerker kies voor een bestaande en dan bv "vis" in tik en enter dan op Copy dan zie je wel dat hij een nieuw nummer aanmaak maar hij vervangt in dit geval dan wel de bestaande code naar de nieuwe code. terwijl hij eigenlijk de regel nieuw moet aanmaken.

Wat zie ik over het hoofd en hoe kan ik dit wel op een juiste manier wegschrijven

Groet HWV

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan