davylenders123
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 jun 2010
Ik zou graag uit het tab blad uren bepaalde gegevens overbrengen naar het tab blad totaal.
Van tab blad uren moeten de gegevens van kolom a,b en f automatische te komen staan in tab blad totaal.
Dit in de kolomen a,b,c en d,e,f.(tab blad totaal).
Als er in kolom B geen naam staat in tab blad uren moeten deze gegevens niet op het tab blad totaal komen daar moeten enkel de rijen komen waar namen staan vermeld.
De lege cellen kunnen in de toekomst wel gevuld worden omdat er regelmatig iemand afvalt en iemand nieuw in de plaats komt of gewoon iemand extra bij komt.
In het tab blad totaal zouden de namen ook op alfabetische volgorden moeten komen.
En het zou op 1 pagina moeten kunnen worden afgedrukt.(tabblad totaal)
Hoe begin ik hier aan ?
Bekijk bijlage werkuren.xlsx
Van tab blad uren moeten de gegevens van kolom a,b en f automatische te komen staan in tab blad totaal.
Dit in de kolomen a,b,c en d,e,f.(tab blad totaal).
Als er in kolom B geen naam staat in tab blad uren moeten deze gegevens niet op het tab blad totaal komen daar moeten enkel de rijen komen waar namen staan vermeld.
De lege cellen kunnen in de toekomst wel gevuld worden omdat er regelmatig iemand afvalt en iemand nieuw in de plaats komt of gewoon iemand extra bij komt.
In het tab blad totaal zouden de namen ook op alfabetische volgorden moeten komen.
En het zou op 1 pagina moeten kunnen worden afgedrukt.(tabblad totaal)
Hoe begin ik hier aan ?

Bekijk bijlage werkuren.xlsx
Laatst bewerkt: