gegevens van de computer te zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.

toytoy

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2010
Hallo, ik weet niet of het hier goed staat, maar ik heb elke dag als ik de computer opstart dat ik op F1 moet drukken om naar windows te gaan, want ik krijg in beeld alle gegevens van mijn computer.

iemand een idee wat dat is en hoe ik dat kan verhelpen?

alvast bedankt.

In de meeste gevallen (mijn ervaring) heb je iets aangepast in het bios.
Verander bv. de tijd 1 minuut naar voor of teruguit en het probleem is opgelost.
Sommige biossen zijn een beetje onwillig.

okee dank je wel , kan me niet herinneren dat ik zelf iets verandert heb. maar ga het eens proberen.

Wat Coenraad al zegt en misschien is je bios batterij op? Kun je eens kijken of de tijd van je pc goed blijft staan?

volgens mij is het opgelost , de computer startte vanochtend goed op , bedankt allemaal.

helaas nog niet opgelost , ga maar zo een batterij kopen in de hoop dat ik die er goed opzet.

dank je maar daar ligt het volgens de computerzaak niet aan, want dan verandert je tijd, ik moet iets in de bios veranderen maar wat? geen idee tis allemaal en engels en ik snap daar niet echt iets van.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat staat er nog meer bij "F1" vermeld?

een hele lap tekst van de gegevens over de computer welke het is een intel premium en nog meer van die dingen, ik heb het alleen in de ochtend als ik nu eventueel de computer afsluit en straks weer aanzet heb ik het niet.

Meestal staat er precies in de regel waar "F1" in staat waarvoor. Mogelijk is het voldoende alleen het Bios in te gaan en meteen te saven via F10 of "save and exit". Zonder dat je ook maar iets aanpast.

dank je wel crash, ik ben het net wezen saven zoals jij zei, hopelijk is die morgen dan weer okee, want zoals gezegd ik heb het alleen als ik in de ochtend de computer opstart.

nou vanochtend zonder problemen gestart , geen tekst in beeld meteen naar windows, morgen nog afwachten en als het dan nog zo is dan is het opgelost , alvast bedankt allemaal hierzo.

dus niet opgelost , vanochtend kreeg ik weer die lap tekst in beeld , ik heb er echt geen idee van wat dat is, iemand hier nog die dat weet? alvast weer bedankt.

Laatst bewerkt:
nu gelukkig wel opgelost , moest toch een batterij in , doet het weer top. bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan