Gegevens van een word document verwerken naar een Acces Query

Status
Niet open voor verdere reacties.

youri45

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jan 2016
Beste

Ik ben geen krak in Acces, maar ik denk dat er ergens toch een oplossing moet bestaan voor mijn probleem.
Als ik een word document maak, zodat de mensen het ingevuld of aan-gevinkt moeten terug sturen. en die gegevens waar zij aan-gevinkt hebben, moet dan kunnen verwerkt worden in een acces query.

vb ik stuur een mailing naar klanten om te vragen of ze meegaan op reis ze hebben mogelijkheid van 2 reizen. in de query van acces bestaan die 2 reizen onder een nummer. als ik mail terug krijg zou ik het moeten kunnen koppelen aan de query. zodat dit gemakkelijker werkt of het zelf te moeten invullen.

Ik hoop dat iemand mij een beetje begrijpt en me kan helpen.

Alvast bedankt
Groeten
Youri

Ik ben geen krak in Acces, maar ik denk dat er ergens toch een oplossing moet bestaan voor mijn probleem.
De oplossing is simpel: huur een (hele) goede programmeur als je dit niet zelf kunt. Heb je enig idee hoe moeilijk dit is? En hoeveel tijd daar in gaat zitten?
Het is wel te doen, maar je kiest een behoorlijk vervelende en lastige route. Bovendien kun je de mailing vanuit Access maken en de antwoorden daarop automatisch verwerken. Lijkt mij een stuk eenvoudiger.

Dank je wel,
Ik zal eens zien hoe ik verder kan in acces zelf.

Zou een hoop schelen in het werk voor de organisatie

Groeten
Youri

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan