gegevens van incredimail naar outlook tranporteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

petert

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
hallo beste mensen, ik heb weer een een probleempje. Het volgende is het geval, ik wil mijn e-mail voortaan in outlook ontvangen en verzenden. nu is het echter zo dat ik alle e-mail adressen en oude mail naar outlook wil zenden maar dat lukt niet. wie heeft er een idee. met de optie importeren en exporteren gaat het niet omdat het verschillende extensi's zijn. helpp aub .

groetjes Petert

Zo misschien?
gezina zei:
Incrediconvert: "Gelukkig kunt u uw heil zoeken bij een gratis programmaatje, Incrediconvert geheten. Daarmee bent u in staat om uw mail te bewaren in het formaat .eml, waaronder de mappen inbox en verzonden items. Incrediconvert werkt simpel. Start het programma, klik op de Export-knop, geef de map aan waarin u de bestanden wilt opslaan en klik op OK. Een venster meldt dat uw berichten succesvol zijn opgeslagen. Selecteer vervolgens de eml-bestanden, zorg dat u Outlook heeft geopend en sleep de berichten naar de gewenste map. De berichten worden daarna geïmporteerd." Klik -> Berichten uit Incredimail binnenhalen in Outlook
Probleempje misschien met verschillende extensies...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan