Hallo mensen,
Ik zit met een klein probleem waar ik niet uit kom. Ik heb een formulier gemaakt, waarin ingevoerde gegevens worden weggeschreven in kolom A tot en met I. Ik wil dit echter veranderen naar kolom B tot en met J zodat ik in kolom A nog een berekening kan uitvoeren. Ik ben een deel op weg, maar hij geeft foutmelding vanaf deze regel: Me("TextBox" & j).Value = ""
Kunnen jullier hieraan zien wat ik fout doe? Onderstaand is de hele programmacode van het formulier te zien.
Alvast heel erg bedankt.
Bugsgunny
Ik zit met een klein probleem waar ik niet uit kom. Ik heb een formulier gemaakt, waarin ingevoerde gegevens worden weggeschreven in kolom A tot en met I. Ik wil dit echter veranderen naar kolom B tot en met J zodat ik in kolom A nog een berekening kan uitvoeren. Ik ben een deel op weg, maar hij geeft foutmelding vanaf deze regel: Me("TextBox" & j).Value = ""
Kunnen jullier hieraan zien wat ik fout doe? Onderstaand is de hele programmacode van het formulier te zien.
Alvast heel erg bedankt.
Bugsgunny
Code:
Private Sub CommandButton1_Click()
Me.Hide
End Sub
Code:
Private Sub CommandButton2_Click()
Sheets("Invoer").Cells(Rows.Count, 2).End(xlUp).Offset(1).Resize(, 10) = Split(TextBox1.Text & "|" & TextBox2.Text & "|" & TextBox3.Text & "|" & TextBox4.Text & "|" & TextBox5.Text & "|" & TextBox6.Text & "|" & TextBox7.Text & "|" & TextBox8.Text & "|" & TextBox9.Text, "|")
For i = 2 To 10
Me("TextBox" & j).Value = ""
Next
End Sub
Code:
Private Sub UserForm_Initialize()
sq = Sheets("Invoer").Rows(1).SpecialCells(2)
For j = 1 To UBound(sq, 2)
Me("Label" & j).Caption = sq(1, j)
Next
End Sub
Laatst bewerkt door een moderator: