• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

gegevens van meerdere tabbladen weergeven in nieuw bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

endehullu

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2015
Ik wil gegevens uit een weekplanning, met voor elke week een apart tabblad, weergeven in een ander bestand op een andere computer.

De planning wordt door de werkvoorbereider ingevuld en het is de bedoeling dat de productie medewerkers deze kunnen zien (als alleen lezen) in de werkplaats.

Ik heb geprobeerd dit te doen met behulp van de functie INDIRECT, maar hiervoor moet het planningsbestand ook open staan.
ik wil dat het bestand "weergave" de gegevens ophaalt uit het bestand "planning" ongeacht of dit open staat, wel met behoud van realtime wijzigingen.

Is dit mogelijk, en zo ja hoe moet ik dat dan aanpakken.

bijgevoegd 2 voorbeeld bestanden, de functie INDIRECT is nog niet voor alle dagen doorgevoerd.

Bijlagen

De beperking van de functie INDIRECT waar je tegenaan loopt is redelijk onoplosbaar.
Ik raad aan voor beide bestanden de indeling "weergave" te gebruiken. Dan hoef je niet naar afzonderlijke werkbladen te verwijzen en heb je INDIRECT niet nodig.

Laatst bewerkt:
de opmaak zoals in de bijlage weergegeven is een voorbeeld
de uiteindelijke planning zal zo'n 30 regels/werknemers bevatten en ook zaterdag en zondag

de weergave zal dan 4 weken bevatten , 2 naast elkaar en 2 onder elkaar (monitor zal staand geplaatst worden)

ik heb het nu met INDIRECT geprobeerd, maar dat is geen moet, als er oplossingen zijn waarmee dit wel te realiseren is . . . .

De 2 voorbeeldbestanden bevatten precies dezelfde informatie, alleen anders gerangschikt.
Zorg dat de rangschikking gelijk wordt, dan kun je makkelijk koppelen. Zoals je het nu hebt gerangschikt is er in feite geen oplossing. Niet met INDIRECT en niet anderszins.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan