gegevens van msn7.5 op ander account

Status
Niet open voor verdere reacties.

janineo

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2005
ik heb sinds kort een nieuw account voor mezelf aangemaakt op de computer, oude was beetje rommelig aant en ben nu alles aant ordenen in m nieuw acount.

Nu heb ik ook msn7.5 en had met m oude account veel eigen emoticond en winks, deze heb ik nu niet in het nieuwe computeraccount. staan dus ergens opgeslagen in me oude computeraccount, maar waar? en kunnen zeze overgezet worden?

Ik hoop dat jullie m kunne helpen.

ps. Dit zelfde heb ik ook met m mail in outlook, deze moet ook weer in me nieuwe account komen te staan. Misschien dat iemand ,mij ook hierbij kan helpen?

groetjes!!

janine

In C:\Documents and Settings\<gebruikersnaam>\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\ staan een aantal mappen. Iedere map is van een account die ooit is gebruikt op de computer. Even de goede map zoeken en je kan de emoticons terugzetten naar afbeelding door de extentie te veranderen en daarna weer invoegen in MSN Messenger.

Zie voor een complete beschrijving het volgende topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=229784

Overzetten kan dus alleen door ze te hernoemen naar een afbeelding en daarna opnieuw toe te voegen:(

Laatst bewerkt:
:( bah moet ik dus alles opnieuw toevoegen? kan t eg ni anders? en met de wins hoe doe ik dat?

Volgens mij hetzelfde alleen dan hernoemen naar

Winks zijn te vinden in: C:\Documents and Settings\<Gebruikersnaam>\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\<nummer>\Winks3

Bij het nummer moet je weer even de goede account opzoeken.

Winks hernoem je naar: gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan