• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Gegevens van tabblad kopiëren naar ander blad.

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

skystormer

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2011
Dag mensen,

Heb gezocht en een aantal halve oplossingen gevonden echter vanwege een tekort in kennis niet kunnen uitwerken in hetgeen wat ik voor ogen heb.
Ik wil gegevens uit werkblad X naar werkblad Y kopiëren. Het aantal rijen dat zo gekopieerd moeten worden is variabel. Kan ooit 3 rijen en soms meer dan 200. Deze komen op een lijst welke afgedrukt dient te worden. Dus een formule maken welke simpelweg verwijst naar het andere tabblad behoort tot de categorie te veel witregels welke afgedrukt gaan worden. Kopiëren/plakken opnemen en deze onder een knop hangen kan ook weer te veel regels uit een vorige opdracht met zich meebrengen in de printtaak.

In de bijlage zoek ik een macro welke ik onder een knop/button kan hangen.
Welke het volgende uitvoert:

Werkblad "Leeg" moet vanaf rij 7 leeggemaakt worden.
Van werkblad "Vol" Gegevens vanaf cel A2 (tot kolom K) dienen gekopieerd te worden naar Werkblad "Leeg" vanaf cel F7
Dan indien mogelijk, echter hier kan ik diverse opties op maken (eventueel een voorwaardelijke opmaak)
Indien de waarde in werkblad "Leeg" in kolom F uit 1 getal bestaat (geen letters) Wil ik in Kolom A een kruisje zetten.
Bestaat deze uit 2 getallen, dan ik kolom B een kruisje (voorbeeld 1.2)
3 getallen = Kolom C (voorbeeld 1.2.1)
Zo door t/m 5 getallen.

Kunnen jullie mij op weg helpen?

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan