• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

gegevens vanuit meerdere tabbladen kopieren naar overzicht met VBA

Status
Niet open voor verdere reacties.

bislande

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2013
Vanuit een onbeperkt aantal Tabbladen die tussen TabBlad "First" en TabBlad "Last" geplaatst staan zou ik graag Rij met bereik (A61:I61) willen kopieren (deze gegevens staan op ieder TabBlad tussen "First" en "Last" op dezelfde plek) naar mijn TabBlad "Overzicht". Hier mag vanaf Rij met bereik (A10:I10) de resultaten geplaatst worden. Op Rij (A10:I10) staan dus de resultaten van het eerste TabBlad na "First", op Rij (A11:I11) die van het tweede TabBlad na "First", etc, etc. Alleen de inhoud van de cellen moeten gekopieerd worden en dus niet de formules.

Ik wil de code onder een button plaatsen op het TabBlad "Overzicht" zodat gegevens geactualiseerd worden bij indrukken button. De rijen A1 t/m A9 in het TabBlad overzicht zijn bestemd voor vaste gegevens (tekst) dus deze mogen niet overschreven worden bij indrukken button.

Ik begrijp nog niet al te veel van VBA dus een stukje code hiervoor zou echt heel fijn zijn. Alvast bedankt.

Ja, heb ik wel gedaan maar om heel eerlijk te zijn lukt het me niet om het werkend te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan