• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens vergelijken en plaatsen in de goede cel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
=SOM(A1,A2)
ik moet dan die formule gebruiken. wij gebruiken trouwens een oudere versie van excel. ik weet niet of je hier iets aan hebt.

En als je nog eens

=--(RECHTS($D2,LENGTE(G$1))=G$1)

ingeeft in G2, wat zie je dan: een foutmelding, of een getal, of diezelfde formule in de cel?

Wat staat er exact in G1 en D2?

P.S.: Ik ga hier wel niet blijven gokken naar de oorzaak hoor. Als jij geen bestand kan bijsturen is dat niet ons probleem.

Laat maar zitten. Je hoeft ook niet blijven bezig te zijn. Had ik ook helemaal niet van je verwacht. Toch bedankt voor je moeite.

Laat maar zitten. Je hoeft ook niet blijven bezig te zijn. Had ik ook helemaal niet van je verwacht. Toch bedankt voor je moeite.

Ik wil dat wel doen, maar is er echt geen mogelijkheid om een bestandje door te sturen, of een schermafdruk of zo? Desnoods kopieer je de inhoud en de formule van elke cel hier. Als jij dat wilt doen, doe maar hoor.

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Toch bedankt voor de moeite. Ik kom er wel achter, duurt alleen wat langer.
ps. sluit het onderwerp maar af.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan