• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

gegevens weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

xboxtim

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2007
Aangezien ik de vorige keer niet duidelijk genoeg beschreef wat ik precies wilde zal ik proberen duidelijker en uitgebreider mijn probleem uit te leggen.
Mijn probleem is al gedeeltelijk opgelost.stage1.png

Op de linkerzijde zijn problemen beschreven die voor kunnen komen bij veiligheidsschoenen. Vervolgens zijn deze opgesplitst in 4 afdelingen. Bij het geselecteerde probleem is te zien dat het zich 10x heeft voorgedaan na een bepaalde datum. Vervolgens wil ik op de een of andere manier de gegevens te zien krijgen van deze 10x dat het zich heeft voorgedaan.

Op dit moment moet ik naar de sheet ''registratie'' en moet ik allerlei filters gebruiken om deze 10 problemen weer te geven. Ik vind dit wat omslachtig omdat dit nogal vaak gecheckt moet worden.
stage2.png

Als het niet duidelijk is graag zeggen dan probeer ik het te verduidelijken.

stage3.png

Ik heb geprobeerd het op te lossen met de formule sommen.als zoals in het plaatje te zien is. helaas telt hij gewoon de som op van de betreffende artikelnummers. Kan ik dit op een andere manier oplossen

stage4.png

Plaats een voorbeeldje die de vraag reduceert tot wat je wil hebben. Aan plaatjes en bestanden via externe links heeft niemand wat.

stage5.jpg

Ik wil graag de omcirkelde artikelnummers weergegeven hebben op de sheet waarin ik het getal 10 heb geselecteerd. En niet op een andere sheet zoals nu het geval is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan