• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

JosEindhoven

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2014
@ Willem

Popipipo

Ik kon je oplossing goed gebruiken voor de sposoring van mijn clubje. Echter als ik nieuwe namen invoer laat hij niets zien. Ik heb al vanalles geprobeert maar ik kom er niet uit. Wat gaat hier fout?

Jos
Eindhoven

Bijlagen

In 'blad 1' staat ook wat in kolom A
In blad 'factuurvoorbeeld' moet je het bereik van de formules aanpassen

Hey Willem

Ik trek op blad 1 de formules door na het zichtbaar maken van kolom a en pas op het blad factuurvoorbeels de formules aan maar er gebeurt niets , Ik doe waarschijnlijk toch iets verkeerd met die formules. Ik heb even geen idee.

Plaats even het aangepaste excel bestand dan zie wat ik wat je al aangepast hebt.
Ik kan je daarna zeggen waar het nog niet goed gaat.

Het enige wat ik zie dat niet goed gaat is dat je de laatste bedrijf (teun) niet kunt selecteren.
Dit komt om dat deze niet in de tabel staat meer er net onder
De tabel grootte is B1:M7 en teun staat in rij 8

Vergroot de tabel (blauwe hoekje in M7 1 rij naar beneden trekken.)
Als je gewoon een nieuw naam in B9 tikt wordt de tabel automatisch vergroot.

@ Emields je hebt gelijk. Wat kan een mens toch stom zijn. @ popipipo ik zal de vraag als opgelost zetten. Je had overigens helemaal gelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan