• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

gegevens wegschrijven op verschillende tabbladen in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

genderen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2012
Hallo Allemaal,

ik zoek een oplossing om het volgende op de juiste manier te verwerken en zal proberen dit zo duidelijk mogelijk neer te zetten. eventueel met voorbeelden

er zijn 10 mensen die en die hebben allemaal een nummer 1 tot 10

persoon 1 komt bij de counter en krijgt handdoeken mee.
persoon 2 komt bij de counter en wisselt de vuile handdoeken om voor schone handdoeken
persoon 3 brengt de handdoeken terug
persoon 4 komt bij de counter en krijgt kwasten mee
persoon 5 komt bij de counter en wisselt de vuile kwasten om voor nieuwe kwasten
persoon 6 brengt de kwasten terug
indien de handdoeken binnen 3 dagen terug komen dan moet er een melding komen van "1 dag te vroeg met inleveren"

alle deze optie's moeten doomiddel van een formulier in excel weggeschreven worden naar de verschillen de personen op de juiste datums.

ik heb zelf al verschillende voorbeelden bekenen en geprobeerd deze aan te passen alleen zonder resultaat. hopelijk kan iemand mij hier op weg helpen.

mocht er iets niet duidelijk zijn dan hoor ik het graag

het overzicht heb ik evt. ook beschikbaar

door middel van een invoer formuler moet er een x komen te staan in de juiste kolom en rij.
bij handdoek in, uit, wisselen moet er een x komen bij in en uit.

hopelijk is alles goed overgekomen

jamjam

Bijlagen

de rede hiervan is dat in de nabije toekomst dit misschien uitgebreid gaat worden met extra nummers en items
hierdoor zal het niet meer op 1 blad passen en wil graag zelf dit ook kunnen schrijven.
met een eigen sheet en aan de hand van een invulformulier is het beter te begrijpen hoe het een en ander werkt.
het is straks de bedoeling om ook een barcodescanner erop aan te sluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan