• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens wijzigen door naam tabblad in cel te kiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny147

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 apr 2007
Beste, ;)

in cel A1 heb ik een validatielijst staan met 2 namen van tabbladen staan, nl; Output en Output2
Als ik cel A1 verander in Output2, moeten de gegevens opgehaald worden van Output2 en omgekeerd.

Hier het eerste deel van de formule voor aan te passen.

Code:
=SOMPRODUCT((LINKS(Output!$O$3:$O$10000;VERT.ZOEKEN($C7;functieplaatse;2;ONWAAR))=VERT.ZOEKEN($C7;functieplaats;2;ONWAAR))

Groetjes Danny :thumb:

Het tweede deel en een voorbeeldje krijgen we ook nog een keertje? We wachten het dan maar rustig af:d

Dag Danny,

Je was erg actief op het forum om anderen te helpen, helaas zien we je niet vaak meer.
Vroeger bedacht je dit toch gemakkelijk zelf, als ik je vraag goed heb begrepen.
Code:
INDIRECT("'"&A1&"'!O3:O10000")
Ik heb voor het gemak maar een apostrof tussen de dubbele quotes gezet als de tabnamen onverhoopt nog een spatie gaan krijgen.

Beste HSV, ;)

Ik weet het :eek:

Heb nu wat minder tijd om op het forum te zitten.
Ik mis dit wel een beetje.
Het was uit mijn gedachten gegaan en kon het niet (in)direct terug vinden in mijn bestandjes van vroeger.

Toch bedankt voor de oplossing :thumb:

Groetjes Danny147 :d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan