Martini1974
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 28 sep 2020
- Berichten
- 1
Goedenavond mensen,
Ik ben bezig met een bestand waaruit een financiele overzicht kan worden gemaakt (hoofdblad).
Hoofdblad (overzicht van alle berekenbladen)
Kolom A = naam van het specifieke werkblad (Berekenblad)
Kolom B = gegevens (omschrijving) uit het specifieke werkblad van kolom A
Kolom C = gegevens (kosten) uit het specifieke werkblad van kolom A
Berekenblad (=apart werkblad)
Nu wil ik graag dat wanneer ik een werkblad kopieer en deze een naam geef overeenkomstig een willekeurige cel uit kolom A deze op het hoofdblad de gegevens in kolom B en C weer gaat geven.
Dus bijvoorbeeld:
(A) (B) (C)
42 Graafwerkzaamheden fundering € 5.235,25
Iemand een idee hoe ik dit automatisch (met een formule?) voor elkaar kan krijgen?
Ik ben bezig met een bestand waaruit een financiele overzicht kan worden gemaakt (hoofdblad).
Hoofdblad (overzicht van alle berekenbladen)
Kolom A = naam van het specifieke werkblad (Berekenblad)
Kolom B = gegevens (omschrijving) uit het specifieke werkblad van kolom A
Kolom C = gegevens (kosten) uit het specifieke werkblad van kolom A
Berekenblad (=apart werkblad)
Nu wil ik graag dat wanneer ik een werkblad kopieer en deze een naam geef overeenkomstig een willekeurige cel uit kolom A deze op het hoofdblad de gegevens in kolom B en C weer gaat geven.
Dus bijvoorbeeld:
(A) (B) (C)
42 Graafwerkzaamheden fundering € 5.235,25
Iemand een idee hoe ik dit automatisch (met een formule?) voor elkaar kan krijgen?