• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevensvalidatie - omschrijving met meerdere rijen en kolommen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruggemanmark

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2014
Beste mensen heb een excel sheet welke omschrijving van het ene tabblad naar de andere
verplaatst d.m.v. een dropdown. Alleen verplaatst deze nu alleen 1 enkele kolom met meerdere rijen.
Echter wil ik dit aanpassen naar de zelfde rijen alleen met meerdere kolommen.

Zie bijgevoegd excel sheet.

Hoop dat een van jullie mij op weg kan helpen.Bekijk bijlage Calculatie MB 20-10-2014.xls

Meer informatie nodig

Op basis van de verstrekte informatie kan ik weinig doen.
Het is onvoldoende duidelijk wat de bedoeling is.

Het is de bedoeling dat de omschrijvingen via een dropdown menu vanuit de sheet Posten naar de sheet calculatie gaan.
Bij het blad calculatie staat vanaf A5 een dropdown met nummers. Deze zet nu alleen één kolom over, echter moeten alle gevulde kolommen
van sheet posten overgezet worden.

Het is wel moeilijk om het goed uit te leggen. Hoop dat het nu wat meer duidelijker is.

Dan zal je de formule moeten doorkopieeren volgens de kolommen die moeten overgenomen worden en het kolomnummer aanpassen.

Bedankt.

Het is gelukt om de omschrijving in meerdere kolommen te plaatsen.

Heb alleen nog een vraag, hoe kan ik de opmaak van de omschrijving in het blad posten overzetten naar het calculatie blad.
Zeg maar de vetgedrukte en onderstreepte tekst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan