gegroeide xp

Status
Niet open voor verdere reacties.
onbegrijpelijk ....


__________________
greetz
jean


met zulke antwoorden is iedereen in no time GIGA GOEROE SUPER SENIOR MEMBER (doneer en je hebt dan ook nog "vereniginglid" er achter staan)

wat mot ik er mee.

zo kun je op elke vraag in elk forum wel een antwoord geven. alle antwoorden TOPPIE jean, echt verhelderend.

gr. berry
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat je met TreeSize kunt achterhalen welke directory zoveel Gigs in beslag neemt?

De grootste zet ie gelijk bovenaan, en dan kun je in die folder verder zoeken om te kijken wat zoveel ruimte in beslag neemt.
 
hé fred,


jij verdiend een 10!!! dit is een goed progje. tnx

:thumb:


ga er hier mee uitkomen!!

gr. berry
 
Graag gedaan Berry,

Ik hoop dat je er hier inderdaad mee uitkomt.
 
Geplaatst door berryherry
onbegrijpelijk ....


__________________
greetz
jean


met zulke antwoorden is iedereen in no time GIGA GOEROE SUPER SENIOR MEMBER (doneer en je hebt dan ook nog "vereniginglid" er achter staan)

wat mot ik er mee.

zo kun je op elke vraag in elk forum wel een antwoord geven. alle antwoorden TOPPIE jean, echt verhelderend.

gr. berry
wat moet ik zeggen ? ik vind het onbegrijpelijk, PUNT. btw, wat maakt het ten andere uit als je pc goed draait ?
 
Geplaatst door berryherry


met zulke antwoorden is iedereen in no time GIGA GOEROE SUPER SENIOR MEMBER (doneer en je hebt dan ook nog "vereniginglid" er achter staan)

wat mot ik er mee.

zo kun je op elke vraag in elk forum wel een antwoord geven. alle antwoorden TOPPIE jean, echt verhelderend.

gr. berry

jij hebt er echt waardering voor als mensen je willen helpen,en als het even niet lukt ga je op je boerse taal verder.
tsssssssssssssssss
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan