Gehacked wat te doen..??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aha ondeugd :cool:
Hoe kan het nou subseven zijn als zwijn87 (wat een nick trouwens :eek: ) niets kan vinden met een antitrojan zoals The Cleaner? Werkt subseven anders dan? Ik heb ze ook wel eens in mijn logs gezien van Norton.
Kun je ProPort2 gebruiken NAAST een andere firewall? Lijkt me n.l. niet gek en is nog freeware ook.

Laatst bewerkt:
Windows volledig geupdate?

Misschien een idee om een hijackthis logje te plaatsen bij antispywareoffensief.nl, dan kunnen ze in ieder geval even kijken of er nog verdachte programma's opstarten. Een trojan hoeft immers niet altijd door een virus/trojan scanner herkend te worden.

Misschien kan je die jongen ook nog simpelweg eens vragen hoe hij sub7 op je pc heeft gekregen? (Als hij dat programma daadwerkelijk gebruikt heeft)

Ik heb het idee dat Zwijn87 de waarheid niet helemaal verteld. Waarom zeg je niet gewoon eerlijk wat er aan de hand is Zwijntje? Dan kunnnen we je helpen. Nu zijn we allemaal in het duister aan het rommelen.

Kijk, je hebt client en host. Zijn jullie samen met zoiets bezig geweest? Met PC anyware, VPN of wat dan ook?
En heeft hij je een hak gezet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan