Gehacked?! - XNINET networks

Status
Niet open voor verdere reacties.

zeromaster

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2009
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een site in de lucht, maar door een aanpassing in het htaccess bestand van wordpress ben ik gehacked geweest.
Op dat moment kreeg ik overal afbeeldingen die niet van mij waren op de site, wordfence scan gedaan en die heeft wat teruggezet.

Daarna waren de afbeeldingen niet meer te zien, maar als ik nu op mijn host de website bezoek krijg ik;
Test page for xninet.com

This host account is up & running like a machine.
This is the default front page for xninet.com on this server. Just don't spend too much time watching those gears. You may get distracted and forget why you are here.

HELP?!

EDIT: De site heb ik offline gegooid, maar XNINET blijt nog steeds beschikbaar op de host server?

Laatst bewerkt:
Heb je geen recente back-up van je Wordpress site? Ik zou de server eerst schoonvegen als je niet weet waar het lek precies zit.
Google ook eens op 'wordpress find security problems'

Heb je geen recente back-up van je Wordpress site? Ik zou de server eerst schoonvegen als je niet weet waar het lek precies zit.
Google ook eens op 'wordpress find security problems'

Opnieuw installeren van de server + wordpress installatie lijkt dus het beste in deze situatie?
Daarna backup terugplaatsen of geheel opnieuw beginnen en content even kopieren?

Hi, de volgende bestanden even hernoemen
index.php >> index.php.bak
index.html (als deze bestaat) >> index.html.bak
.htaccess >> .htaccess.bak
Ben je dan de vreemde teksten kwijt?

Inmiddels alles opnieuw geïnstalleerd en dus alles over gedaan.
Balen maar hij doet het weer.

Alsnog bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan