Gehacked

Status
Niet open voor verdere reacties.

Atari

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mei 2006
Laatst kreeg ik bericht van Kaspersky: You have been hacked from....

Sindsdien krijg ik telkens blauwe xp-schermen: unmoutable boot volume, drivers or nor less or equal etc.

Kan een hacker dat veroorzaken of is het gewoon toeval?
Als een hacker dat wel kan, hoe kan ik er dan voor zorgen dat hij niet meer op mijn pc kan, ik dacht zelf ip veranderen, maar hoe doe ik dat?

Een goeie hacker kan inderdaad de gehele controlle van je computer overnemen afhankelijk van je bios instellingen kan hij je computer zelfs opstarten als de stekker in het stopkontakt zit en internet verbinding aan staat. Die errors kunnen ook onstaan zijn dat en virus al dan niet door een hacker geplaatst systeem bestanden heeft veranderd en deze zijn dan weer door je antivirus verwijderd.. En ga zo maar door.. :confused:

De beste plek om met deze vraag echt verder te komen moet je eens hier gaan kijken/vragen :thumb:

http://www.antispywareoffensief.nl/forum/index.php

Atari zei:
Laatst kreeg ik bericht van Kaspersky: You have been hacked from....

Sindsdien krijg ik telkens blauwe xp-schermen: unmoutable boot volume, drivers or nor less or equal etc.

Kan een hacker dat veroorzaken of is het gewoon toeval?
Als een hacker dat wel kan, hoe kan ik er dan voor zorgen dat hij niet meer op mijn pc kan, ik dacht zelf ip veranderen, maar hoe doe ik dat?

Zelf je IP adres wijzigen zal niet gaan.Weet je door wie je gehackt bent (ip nr ?)

Heeft ook geen zin want je hebt een vast cp nummer-a van je Internet Provider gekregen..
en alleen hun kunnen je ip eventueel veranderen maar dan moet ook het cp num-a veranderd worden.. Als een hacker op je computer is geweest dan weet hij ook dat cp nummer en als je via command prompt

ping -a cp123456-a (enter) (geld voor elk willekeurig geldig cp nummer)

krijg je automatisch het juiste IP adres weer terug :confused:

Als je een website bezoekt dan kan de eigenaar van deze website ook gemakkelijk je cp nummer lezen en anders om. Het is nagenoeg onmogelijk of heel moeilijk om je ip adres echt te verbergen.. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan