gehacked?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shawnodese

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2004
Ik heb een scan gedaan van ShieldsUp! en van Hackerwatch.
Al mijn poorten zijn onzichtbaar, op een na die dicht staat.

Is er een andere manier waarop ik gehacked kan worden?
Iemand zei gister namelijk van wel, en dat alle hardeschijven binnen 10 minuten gekopieerd waren ? :shocked:

Eerlijk gezegd voel ik me behoorlijk klem gezet aangezien alle persoonlijke dingen op deze pc staan...

Heeft iemand enig idee of dit kan? en heeft iemand tips zodat de kans kleiner word?

Bedankt Alvast:)

Ik zou me niet zo druk maken.
Al je poorten zijn onzichtbaar dus dat is prima, Kijk je kan altijd gehackt worden maar de kans is extreem klein.
Goeie firewall en anti virus en je zit goed hoor.

Iemand zei gister namelijk van wel, en dat alle hardeschijven binnen 10 minuten gekopieerd waren ? :shocked:

Je kan zelf niet eens een kopie van alle hardeschijven in 10 minuten maken! Laat staan dat iemand anders dit via een internet verbinding zou kunnen. Dit is echt onzin.

Een paar poorten staan altijd open bv poort 80 anders kan je niet eens op internet komen.

Begin gewoon eens met Hitman pro te installeren (als je dat niet al hebt).

wat ik vooral merk van hacken is dat er veel word gel*ld
maar weinig word gedaan
u vooral nu druk maken over zogezegde hackers
scan gewoon eens met ewido en een on-line scan naar eventuele keyloggers en trojans en doen wat raymond bos al zie dan ben je veilig (99%)
http://www.freedownloads.nl/Ewido.htm

Zou er niet mee beginnen, er zitten progjes in die meer stuk maken dan je lief is, dat het nog steeds niet tot iedereen is doorgedrongen dat je dit progje niet moet gebruiken, maar de alleen de goede progjes die daar inzitten, maar dan standalone, is mij een raadsel.:confused:
Afgezien dat sommige er geen problemen mee hebben, hebben daarintegen velen er wel problemen mee.

@Withaar

De problemen met HitmanPro zijn legio.
Ik raad dit programma ten zeerste af!

ik weet dat er veel gepraat word en weinig word gedaan..
maar aangezien ik niet echt super veel verstand heb van computer dacht ik dat ik het hier wel even kon vragen, omdat ik mij best zorge maakten (achteraf voor niks natuurlijk, maar dat blijkt meestal ^^)
in iedergeval bedankt voor de reacties ! ik zal ewido erop zetten
van hitmanpro ben ik niet zo een fan eerlijk gezegd aangezien er ook best veel mensen zijn die zeggen dat dit meer stukmaakt..

Bedankt alvast!:thumb:

Snap eigenlijk niet wat HitmanPro met hacken te maken heeft, maar goed, als je erin wilt komen, en bent online, dan kan dat altijd, wat je kunt je af vragen wie dat zal doen, en waarom bij jou.

Heb zelf een FTP server draaien, en via die weg zie je sommige het wel proberen, maar dat zijn toch allemaal amateurs, de echte hackers zullen er zo in zitten, maar die hebben daar helemaal geen belang bij.

Je kan zelf niet eens een kopie van alle hardeschijven in 10 minuten maken! Laat staan dat iemand anders dit via een internet verbinding zou kunnen. Dit is echt onzin.

Een paar poorten staan altijd open bv poort 80 anders kan je niet eens op internet komen.

Dat poort 80 open moet staan om op internet te komen is onzin. Poort 80 moet open staan om een webserver te draaien (of een andere poort als je daarvoor kiest) niet om te kunnen surfen

Oké, Oké...

Dat voor poort klopt niet. Sorry. :rolleyes:
Hipman Pro... de meningen zijn verdeeld, laten we het daar even op houden.

Terug naar de topic svp.

Oké, Oké...

Dat voor poort klopt niet. Sorry. :rolleyes:
Hipman Pro... de meningen zijn verdeeld, laten we het daar even op houden.

Terug naar de topic svp.

HitmanPro doet NIETS tegen directe hacking aanvallen. Dat is geen mening, dat is een feit.
Hoogstens zou het helpen tegen de keyloggers.

Iemand zei gister namelijk van wel, en dat alle hardeschijven binnen 10 minuten gekopieerd waren ?
Knappe jongen.. In 10 minuten zoveel data ervan halen gaat niet lukken.
Een goede firewall, stealth zijn en geen servers thuis draaien moet helpen.

En....... De nieuwste updates.

Bij mij staat poort 80 overigens gewoon open.
Krijg hem met geen mogelijkheid dichtgetimmerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan